Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

ÅH SÅ SKOJ!!!

Publicerad 2009-10-02 20:47:24 i Allmänt

Behöver jag säga att jag hade SKITSKOJ på min ridning??!? Trots söndertrasade ringfingrar & en fin träningsvärk i låren så var det värt ALLTIHOPA! =) Åh så skoj det var!!! Dessutom gick det verkligen jättebra, Silas (hästen) skötte sig EXEMPLARISKT! Vi gjorde skänkelvikningar, sidvärtsrörelser, galoppövningar m.m m.m.!!!


(Hästar är HEEEELT underbara!!! Detta är Mulle, min fd helghäst)

Imorgon är det "doping" för hela slanten. Kims lillebror ska döpas. Jag & tjoppan ska naturligvis gå...jag fick även äran att sjunga för lillkillen! =) Sambosen kan tyvärr inte hänga med, eftersom han jobbar...nåja, vi får väl klara oss utan honom.

Till veckan ska jag åka på kurs 20mil bort! =( Behöver jag säga att jag har ångest redan nu?!??! Tisdag-torsdag är jag borta...hur ska jag kunna sova utan min ÄLSKADE tjoppa bredvid mig?!? Det har jag faktiskt aldrig gjort förr! Jag har därför tagit föräldraledigt både måndag & fredag så att jag ska kunna njuta av hennes sällskap de dagarna. Det känns helt underbart! =)

Hoppas ni får en toppenhelg. Förresten har jag & sambon bokat dejt med Lisbeth på söndag! Då jäklar får jag äntligen se "flickan som lekte med elden"!!!! WooHoo!!!!

Puss & Kram & Nyp I Stjärten! ;)
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-10-02 21:27:44

Ja, själv är jag ju ingen hästmänniska å förstår inte grejjen med hästar. Men jag är glad för din skull att du får göra nåt du gillar!! ;)

Dejten på söndag lär ni inte bli besvikna på. Tycker den var bättre än första å så var det ju med boken oxå!! ;)

Kramen, Maria

Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Publicerad 2009-10-05 10:28:30

Åh vad roligt det låter! Det var år och dar sen jag satt på en häst sist. :)



Hoppas ni hade en trevlig dejt med Lisbeth igår.



Vi hade!!! :)



Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela