Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Religiös?!

Publicerad 2009-11-02 21:52:45 i Allmänt

Jag har aldrig sett mig själv som religiös. Men nu när pappas hyresgäst, prästen i vårt samhälle, ringde för att fråga om jag inte kunde sjunga på "farsdags-gudstjänsten" på söndag kunde jag inte säga nej. Jag ska sjunga:
"Pappa Kom Hem". Den andra låten fick jag välja själv och som det ser ut nu kommer det nog att bli "Mälarö Kyrka". Vi får se hur det gå, kl 11.00 på söndag får ni hålla tummarna för att jag inte brinner upp när jag går in i kyrkan! *asg*
     Med tanke på hur ofantligt mycket vampyrfilmer & serier jag ser just nu så vore det inte konstigt om jag själv förvandlats till en liten vampyr. *skratt*


(Diggar Magnus!!!)

Ikväll har jag och tjoppan fått middag hos käre far och sedan, efter att tjoppan somnat, satt jag vid pianot och tränade låtarna. Nu är det alldeles strax sängen. Igår kunde jag bara inte somna...jag var urtrött men ögonen ville liksom inte blunda. Trodde att jag skulle vara galet trött efter att ha sett "Låt den rätte komma in" (=vampyrfilm, vad annars?!), då den slutade 23.00, men ICKET!!!

Får hoppas på att John Blund har tid med mig kväll!
Kram på er!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2009-11-03 12:54:23

oj va spännande



Sjung du från hjärtats röst! Succé e jag säker på!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela