Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Middag Med Familjen

Publicerad 2009-11-18 19:50:31 i Allmänt

Ikväll var det middag med mor, far, lillebror och moders karl. Mycket trevligt & gott! =) Man behöver sånna här vardagslyxigheter när det är såhär trist väder.

Mitt humör angående detta väder börjar tryta kan jag meddela! VAD ÄR DETTA?!? Grått, dis & elände...kan vi få in en liten sol & två meter snö tack?! Nä, sånt här väder kan de placera där de som vill ha det grått bor! (om det nu finns någon som vill leva i en enda disig tillvaro, det tvivlar jag starkt på!!!) 

På jobbet hade vi SKITSKOJ idag. Vi var och hade inneidrott i en by som ligger ca en mil från vår skola. Oj, oj, oj vad barnen hade skoj! =) Ja, faktiskt även jag och min kära arbetskollega. Vi spelade gränsbrännboll & tjoade!

Imorgon är torsdag och då lämnar jag jobbet redan kl 12.00 för att åka och jobba med mina kursdeltagare. Vi ska planera en vårmässa tillsammans, för Lärarförbundets räkning. Det blir nog kalas...får se hur mycket vi hinner imorgon.

Helgen blir även den superskoj! Vi ska nämligen åka och besöka våra BB-kompisar! Middag och lyx...samt planera in en resa till den djurpark som vi befann oss på tillsammans i somras. Nu ska vi åka dit strax innan jul och hälsa på tomten. Det blir superskoj!!!


(I somras på djurparken spanade tjoppan in marsvinen!)

Nä, nu ska jag mysa med sambosen. Han har precis lagt tjoppan.
Kramen på er!

Over And Out

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2009-11-19 08:20:50

åååh vad skoj med BB-träff, vill så med!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela