Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Tjoppalöst Idag! =(

Publicerad 2009-05-04 21:36:27 i Allmänt

Idag har den här arma modern verkligen fått sättas på prov! Prov om hur länge hon kan vara utan sin älskade tjoppa utan att förgås!!! Vi har nämligen haft föräldramöte ikväll på "min" skola, vilket i sig var mycket trevligt! Men, därigenom kom jag inte hem förrän kl passerat 20.30! Långt efter tjoppas sängtid alltså! Fick bara träffa henne en liiiten kortis imorse innan jag åkte på jobbet....jobbigt har det allt varit idag....men, imorgon får jag träffa min älskade dotter jättemycket!!!! =) Då slutar jag redan kl 14.00...då ska vi försöka hälsa på Kimpan & hans mamma som vi saknar så enormt mycket!!! Saknar våra underbara fikan & förtroeligt prat!!!


(Min älskade unge! Åh så jag har saknat dig idag!!!)

Annars har det varit en bra dag. Efter att ha jobbat endast en vecka har man kommit in i sitt arbete som om man aldrig varit borta från det, helt sjukt egentligen! Fast skönt att det är så....trots detta så saknar jag bruttan hur mycket som helst, det är tur hon vaknar så tidigt så att man får rå om henne både innan & efter arbetet!!! *ÄLSKAR!!!!!*

Hoppas ni haft en fin måndag allihopa!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela