Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Soliga Dag!

Publicerad 2009-05-07 10:25:21 i Allmänt

Härligt att det vände! =) Nu är det strålande sol & härligt ute...igår var det kallt, blåsigt & rått för att sedan, på kvällen, vända till ett helt underbart vårväder!
     Vi passade på att gå motionsbingo även igår. Tjoppan tycker det är superskoj att vandra ute i skogen...så skoj att hon näst intill hoppar ur vagnen! Det kunde hon inte göra igår...vi satt helt enkelt fast henne med säkerhetsbältet som följde med vagnen!

Annars var det lugnt igår. Jobbade på dagen & myste på kvällen...vilket känns extra viktigt nu att göra bara för att jag missar så otroligt mycket tid med min älskade dotter när jag är borta på dagarna. Henne går det dock ingen nöd på, hon har det toppen med sin pappa! =)

Idag är det inget "GW", bara repriser...så gott folk, ni får allt "schå er" (= lugna er) tills nästa torsdag då färska avsnitt kommer!!! Längtar! =)

Nä, nu ska jag återgå till min planering!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-05-07 21:28:18

Visst var det varmt i solen idag om man var i lä... Men fy farao vad kallt det blir såfort solen går i moln. Höll på att frya ihjäl på Kevins fotbollsträning!! Hua!

Kramen, Maria

Postat av: Mamma Melissa

Publicerad 2009-05-08 00:04:05

Motionsbingo var helt nytt för mig -tack för att du berättade om det! och vad kul att Tjoppan gillar det:.))

Postat av: miahmariah

Publicerad 2009-05-08 17:02:19

Hejsan. Hoppas att allt är bra med er. Ville bara önska er en trevlig helg.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela