Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Målning

Publicerad 2009-05-22 12:23:16 i Allmänt

Nu återstår målningen i tjoppans rum...ja, jag vet...det har tagit lite tid, men nu när jag jobbar då vill man liksom spendera all sin tid med bruttan, inte att sätta upp massa väv!!! Jaja, nu sover ialla fall bruden och då passade vi på att sätta upp alla väv. När hon sedan vaknar blir det lunch, sedan iväg och inhandla färg & cykelsadel! Har hittat en superfin, som man dessutom kan vinkla till sovläge om de små liven lyckas somna mitt i allt cyklande. *skratt*

Gårdagen blev jättetrevlig. Vi drog iväg vid 11.00 till sambons mormor & vidare därifrån vid 14.00 till Arvids mamma, supergott fika & mat på bägge ställena. Sedan åkte vidare till Saran och hennes familj! =) Där fick vi varma mackor och trevlig surr.

Nu blir det slappning som gäller fram tills tjoppan vaknar!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-05-22 17:59:01

Kul att ni börjar bli klara!! Ska bli spännande att se hur det blir!

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kramen, Maria

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-05-22 20:56:10

Du målar inne och jag målar ute! hoppas det blir klart snart då!

Ha det gott på fredagkvällen! Kram anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela