Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Fredag!!!

Publicerad 2009-05-08 19:08:30 i Allmänt

Idag har det varit en mysig dag. Vi hade bad på jobbet idag, så hela skolan åkte till badhuset. Tjoppan & sambon hängde också med. Behöver jag skriva att hon blev ofantligt "poppis"? Min älskade lilla gullunge!!! Sedan åkte bruttan & sambosen hem igen för att kratta...behövligt säger jag...de är sååå duktiga! Men det tar tydligen på krafterna att vara hemma med sin pappa, för någon dag sedan somnade gullungen medans hon gungade! DÅ är man trött!!! ;)


(Hur trött kan man bli egentligen?!?)

Nu är det kväll & här ska det bara mysas!!! =) Tjoppan ska strax gå isäng och då ska jag och min älskade sambo se film & äta 70%:ig choklad!!! *MUMS!!!!*

Hoppas ni får en lika fin fredagkväll!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-05-08 19:29:16

Sötisen där!! ;)

Ha en trevlig kväll!

Kramen, Maria

Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Publicerad 2009-05-08 19:37:35

Sötnosen :)

Då är man trött.

Låter som en jättehärlig och mysig dag. Ha en finfin kväll. Lät mumsigt och supermysigt med choklad och film. Stor kram

Postat av: Aerie

Publicerad 2009-05-09 08:45:12

Hon är ju bara för söt!! =) Såg ni någon bra film? Själv blev jag tvingad till att se på hockey vilket inte riktigt var mitt förstaval...! =) Ha de!

KRAM!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela