Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Tandläkaren

Publicerad 2009-03-09 20:48:34 i Allmänt

Idag har vi varit hos tandläkaren för att få information. Ganska mycket information som man redan visste, sund förnuft helt enkelt! Man ska borsta tänderna 2gr/dag, inte dricka saft som en "tok" och inte ge barnen massvis med godis! 
     Jaja, nu har vi varit på det ialla fall. Tjoppan var ensam med fyra killar...vilka hon "flörtade in" sig hos! =) Hon fick minsann en tandborste också, hon fick välja först...vilken färg tror ni att hon tog av ALLA de många färgerna som fanns?!? Jo, naturligtvis: Rosa, precis som det ska vara för en prinsessa *skratt*

Idag har vi också hunnit hälsa på hos Kim! Det var jätteskoj! De är så ofantligt fina våra barn! Där fick vi lunch; våfflor. Det tackar vi för!

Annars har vi varit hemma och åkt "bobby car"...tjoppan älskar sin röda, lilla bil! Men hon klättrar mest på den för tillfället. Om hon sätter sig på den, sätter hon upp benen vid ratten, som för att säga:
"- Men mamma! Skjutsa då! Inte tror du väl att jag, "moi", ska anstränga mig sååå mycket!" ;) *skratt*
Så får man skjutsa henne runt hela huset, till ljudet av hennes skratt! Är det inte underbart så säg?!?


("- Se vilka cirkus-konster jag kan!!! =)

Nu väntar soffan och sedan sängen, imorgon ska vi ta en tur till "kyrkis" med Edvin & hans mamma, det blir säkert supertrevligt!

Go´Natt!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-03-09 21:35:08

Vilken trevlig dag ni haft!! Hoppas ni får sova gott!

Kramen, Maria

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-03-09 22:21:04

Haha! Vilken härlig bild!

Postat av: Cecilia

Publicerad 2009-03-10 21:20:48

Gud vad gullig du är, blev helt rörd. Va skönt att du verkar förstå mig, tack! Vad glad jag blev. Tack tack tack!



Hoppas verkligen du kommer tilbaka till min blogg, behöver så gulliga läsare som du!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela