Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Man Ska Ju Inte Klaga...

Publicerad 2009-03-08 11:12:34 i Allmänt

...Nä, det ska man sannerligen inte göra! Men, idag tycker jag att jag har liiiite rätt att göra det...att tycka liiiite synd om mig själv! Vår älskade lilla dotter är en "fena" på att sova om nätterna, vaknar sällan eller aldrig utan sover sig igenom dom. Andra har det inte alls lika bra! Det är jag fullt medveten om...
     Inatt tyckte tydligen vår dotter att vi skulle få smaka på denna "natt-medicin"! ;) Hon vaknade kl 00.30 och ville ICKET sova. Slutligen, efter många om och men och "schyyyysanden" så somnade prinsessan kl 03.30 imorse. Häääärligt, eller hur?!?
 
Så i natt fick jag känna på det många andra får handskas med varje natt! Jag lider med er kan jag lova...jag fixar inte alls att vara uppe på natten! Det väcks någon slags demon till liv inom mig när jag inte får sova, jag blir helt enkelt gräslig!!! Då är det bättre att min ofantligt lugna sambo får ta hand om dessa nätter. Men helgen så jobbar han heeela helgen från 06.00-17.30, så jag tyckte inte alls han var förtjänt av att ta nattpasset...nåja, hon somnade faktiskt till slut!

Jaja, jag lever och har hälsan...man ska ju inte klaga har jag hört! ;) Men idag går mina tankar till ALLA er som har "nattbarn". Jag är djupt imponerad av er och att ni fixar att vara uppe natt efter natt!!!


("- Bläää, nu fick du känna på hur det känns att ha nattbarn mamma!" *skratt*)

Denna dagen blir, som förväntat, LUGN! Trist är att vi hade tänkt åka till Kimpan och hälsa på, vi saknar honom hur mycket som helst...men, så tråkigt trötta som vi är nu, så vill han nog inte träffa oss....vi får sikta in oss på en annan dag!
     Vi blev precis bjudna på middag hos Leoni och hennes familj ikväll...så det känns helt underbart att slippa tänka på nått sådant...nu ska jag gå och lägga mig i soffan!!!

Trötta Kramar!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-03-08 11:49:06

Oj då! Ja, ni gör rätt i att ta det lugnt idag. Jag lär göra samma sak. Ta det lugnt. Men en promenad tänkte jag få in i alla fall.

Kramen, Maria

Postat av: Mamma Melissa

Publicerad 2009-03-08 17:10:57

Hon ville nog bara visa er hur lyckligt lottade ni är... i natt kommer hon säkert att sova som en liten söt stock igen:.))

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-03-08 17:27:35

Jo du, har hört talas om dessa nattbarn... Har dock haft turen att barnen sovit riktigt bra... Nu är de stora och klarar det toppen bra! Kram Anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela