Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

IKEA

Publicerad 2009-03-12 22:04:56 i Allmänt

Hade man haft obegränsat med pengar hade man kunnat handla upp heeela IKEA..!
Fråga: Hur mycket finns egentligen på stället?!?
Svar: Huuuuuuuuuur mycket som helst!
     Tjoppan var så duktig idag...både i bilen till IKEA och inne på IKEA! Vi inhandlade mest grejer till tjoppas rum; förvaring av alla de slag! Det ska bli spännande att se hur det blir när vi väl har fått upp de nya "tapeterna" & fått in alla saker! 


(En REJÄL ryggsäck är det bäst att ha med sig på IKEA! *skratt*)

Vi befann oss på IKEA hela dagen, gick även in på några klädaffärer för att spana in några fina vårjackor åt vår älskade dotter. Det blev inget köp! Kan det bero på att vår budget redan mådde liiite illa av ha blivit rejält tilltygad inne på IKEA?!? *skratt* Nåväl, hon fick sig två nya pyjamaser ialla fall. Vår ääälskade unge!!! =)

Väl hemma bänkade jag mig i tv-soffan!!! ÄNTLIGEN!!!; De NYA "GW"-avsnitten är här!!! WooHoo!!!!!
     Johanna; Du kikade väl?!? Underbara Melinda fick äntligen kyssa sin prins...ja, igen då....hon har trots allt varit gift med mannen tidigare.
     Ni som inte följer serien, det är inte lönt att jag ens börjar förklara, det är ett enda virrvarr! *tihi* Jag är ialla fall underbart nöjd över att det ÄNTLIGEN är här: De nya avsnitten! Ni vet var jag är under torsdagarna kl 20.00-20.55!!!! Stör mig inte då; Snälla! =)

Puss & kram & nyp i stjärten! *skratt*
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Mamma Melissa

Publicerad 2009-03-12 23:16:07

Ser att klockan är 23.15 så jag stör nog inte nu;.)



Vad söt hon är med ryggsäcken... visste att man kunde köpa kläder för de små att "växa i"... men att det gällde ryggsäckar också... :.))

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-03-13 06:50:15

Åh vilken härlig bild!

Älskar IKEA!

Älskar att det är fredag! Kram Anna

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-03-13 08:47:08

Attans missade jag det i går... var helt slut i går orkande inte ens titta på tv. Jag packade som ett tog inför helgens lilla sem tripp till stugan. Mkt att tänka på.



Miss you!! //Joa

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-03-13 12:13:07

Jag såg det inte heller för tv:n var okuperad av Marcus. Han såg hockey.

Ska bli kul att se hur det blir när ni är klar!

Ha en fin helg!

Kramen, Maria

Postat av: Cecilia

Publicerad 2009-03-13 13:30:32

Haha vad gulligt! Nu kan hon allt växa ett tag så passar den perfekt sen ;)



Sv: Tack så jättemkt, det värmde mycket. Jo tanken är fin, önskar bara det blivit som jag ville från början...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela