Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Vår Klättermus! =)

Publicerad 2009-06-21 20:05:55 i Allmänt

Bruttans rum är äntligen klart (sånär som på fondväggen, där har vi inte riktigt bestämt oss än). Det vita taket & de vita listerna blev så fint!!! Det blev riktigt fräscht med vitt....i alla de andra rummen är det omålat, alltså furufärg.


(Vår lilla klättermus i sitt fina rum!)

Tänka sig att igår firade jag och tjoppans pappa sexårig förlovningsdag, och senare i sommar blir det tio år som par! Helt vansinnigt vad tiden går fort när man har roligt! =) Känns som om vi har varit tillsammans i bara nått futtigt år....nu väntar vi bara på att pappan i huset ska fria också! ;) *hint hint*

Nu blir det till att avsluta söndagskvällen med myspys innan måndagen kommer och jobbet börjar igen. Endast två veckor kvar till semester! Känns helt underbart...har faktiskt varit lite trött nu på slutet...kanske inte så konstigt med tanke på att jag innan jag började jobba "bara" var hemma. Det har varit en stor omställning fast jag återgick till ett jobb som jag trivs enormt bra med! Det är väl ljuden, all planering o.s.v som gör det + att vara borta från tjoppan!

Nä, nu väntar "mys-pyset"
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Aerie

Publicerad 2009-06-22 13:21:14

Härligt med semester ju! Min börjar om 2v också och jag LÄNGTAR otroligt mycket.

Grattis till er 6-års förlovning också! E brännbollspelade bort sin ring på midsommar så frågan är om jag fortfarnade är förlovad... hehe. =)

KRAMIS

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela