Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Sommar!?

Publicerad 2009-06-24 19:51:14 i Allmänt

Åh vilken underbar dag detta varit!!! Min hals gör inte ont längre, men näsan är "tät" (=rik) som en miljonär!! Hoppas att det täta vill ge med sig snart! För det är besvärligt att sova med tät näsa.
     Slutade redan kl 14.30 idag och då passade jag såklart på att utnyttja den lediga tiden till att vara tillsammans med tjoppan!!! Vi gungade, åkte cykel, vattnade blommorna (och oss själva liiite grann) och slutligen så rensade vi ogräs i rabatten...fast tjoppan tycks inte veta riktigt vad som är ogräs och vad som är blommor...hon slet upp det mesta i gräsväg. *skratt*


(Vår UNDERBARA sommarflicka!!!)

Nu är det strax helg och då ska vi ha trevligt med goda vänner. Äta & dricka gott! =) Hoppas på ett hej-dundrande väder då med! För idag har det verkligen varit kanon, en riktig sommardag!!! Fler sånna tack!

Hoppas ni med haft en toppendag!
Kramen
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-06-24 21:50:53

Så härligt att du kan sluta tidigare vissa dagar!! ;) Å, som det såg ut så skulle det bli ännu varmare å mindre moln resten av veckan. Hur det blir återstår väl att se!??

Kramen, Maria

Postat av: TheraTherese

Publicerad 2009-06-24 23:47:29

Men vilken söt liten sommar sessa det va här då minnsan!!!!

SKOJ att se en så sötis liten sessa!!!!



Mammas flicka kan jag förstå!!?



Roligt att du tassar in hos mej och läser!=) blir glad som bara den!!!!



Åhhhh ja det va SKOJ skoj med Twister......hi hi hi! killarna NJÖT!!!!

JAG med!!!



Kramen på dej...



/TheraTherese

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela