Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Ojdå!

Publicerad 2009-06-13 21:22:40 i Allmänt

Hela tre dagar har det gått sedan jag gjorde något inlägg...men, detta är inte så konstigt faktiskt. Har haft en ofantligt hektisk vecka på jobbet, och har varit sååå trött på kvällarna på grund av detta. I torsdags kväll hade vi skolavslutning! Oj, vad alla var fina!!! Nu dröjer det hur länge som helst tills man får träffa alla elever igen! Men, till hösten ser jag dem igen; yiipiie! =) Ja, fast inte sexorna förstås och det känns lite vemodigt!

Idag & ikväll har vi befunnit oss hos kära mamma som hade "vårfest", eller för-sommarfest, som jag vill kalla det. Alla mina älskade kusiner var där!!! Åh så skoj att få träffa dem alla!!! Vi hade verkligen superskoj! Vi vann dem årliga brännbollen...WOOHOO!!! Kan skryta lite med att säga att jag gjorde hela två varvningar på tre slag! Liiiite stolt!!!

Nä, nu är det viloläge som gäller.
Ha en fortsatt trevlig helg!

Kramen!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-06-13 23:17:28

Det är ofta en mycket hektisk vecka i slutet! Här har det varit fullrulle och raka rör! Nu är det enbart två städdagar kvar...

önskar dig en toppen fin helg! Kram anna

Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Publicerad 2009-06-14 13:02:42

Ja, när "mina" treor tog studenten så kändes det också lite i hjärtat.. och då har jag ändå inte haft dem alla tre åren...



Vad mysigt med vår/försommarfest:.))Borde vi kanske införa här...hm...:.)

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-06-14 14:10:06

Vad trevligt ni haft!! ;) Hoppas att allt är bra med er!!

Kramen, M&M

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela