Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"Ko-lugnt"

Publicerad 2009-06-07 20:45:14 i Allmänt

Idag blev också en ganska lugn dag. Vi åkte och hälsade på Edvin & hans familj en snabbis på förmiddagen. Sedan åkte vi upp till kära mamma, som spenderat hela veckan i Götet med min syster & lillebror. Vi fick middag & trevligt surr!
     Sedan åkte vi faktiskt och röstade....tjoppan fick följa med för att se & lära! ;) *skratt*

Mysig dag som slutade med solsken; häääärligt! Nu väntar sista veckan med eleverna...känns konstigt att det är avslutningen NU, jag menar; jag har nyss börjat jobba....jaja, jag har ansvar över fritids också...så här blir man inte ledig i första tagen! Önskar (nu sedan tjoppan kom) att man hade en ferie-tjänst istället för en semestertjänst!! Nåja, man får vara ofantligt glad över att man har ett jobb överhuvdtaget...ett där man dessutom trivs som fisken i vattnet! =)

Kramar på er!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-06-07 22:02:52

Jo, visst ska man va glad att man har jobb i dessa tider!

Hoppas ni får en fin vecka.

Kramen, Maria

Postat av: Daniel

Publicerad 2009-06-08 18:24:23

Låter kooo-myysigT! :))

Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Publicerad 2009-06-09 00:27:26

Bra att hon fick följa med och rösta! Det skall tränas i tid så hon är redo när hon är 18!:.))

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela