Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

BLÄ!

Publicerad 2009-06-22 21:43:46 i Allmänt

Happ, då har man fått igen förkylningen igen...blääääää!!! Ont i halsen, kroppen & huvudet; Typiskt! Det är bara att hoppas att det alldeles strax går över....för det är verkligen ingen dans på rosor att jobba när man är sjuk! Dagens I-lands problem.

Nästa torsdag blir min sista dag innan jag går på semester! Tog ut 6:e juni-dagen då, känns skönt att bara jobba en fyra dagars vecka den sista veckan innan semestern! =)

Nä, nu ska jag lägga mig i sängen och försöka "kurera" mig (= friskna till) Hoppas det fungerar!!!
Over And Out 

Kommentarer

Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Publicerad 2009-06-23 02:56:15

Usch då... många verkar ha åkt på någon slags sommarsjuka... hoppas att den går över fort bara!

Postat av: Randy

Publicerad 2009-06-23 20:55:47

Krya på dig =)

Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Publicerad 2009-06-23 22:11:49

Krya på dig! :)

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela