Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Fiske...igen

Publicerad 2009-07-22 20:50:25 i Allmänt

Idag har vi återigen fiskat...men, denna gången fick tjoppan följa med! =) Albin & hans föräldrar också...det var riktigt skoj. Även om jag, återigen, inte fick någon fisk. Men vad gör det när man har ett glatt humör & trevligt umgänge med sig?!?!
     Min älskade sambo drog med sig min lillebror & min systers karl för att åka tillbaka för att försöka bättre ikväll. Vi får se hur det går.


(Tjoppan provade att hålla fiskespöet. Hon tyckte det var skoj att plaska med det i vattnet! =)

Min älskade syster ska komma hit och umgås med mig. Det blir trevligt att få umgås bara vi två! =)

Kramar!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Publicerad 2009-07-23 00:23:37

Nej, ibland är det inte målet (få fisk på kroken) som räknas, utan vägen dit (trevligt sällskap och upplevelsen) ;.))

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela