Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Strax....

Publicerad 2009-01-05 15:03:52 i Allmänt

...kommer Frallan och hans ungar hit! WooHoo...blir skoj att hinna se dem innan de åker tillbaka till "Skit-Stockholm"! Jaja, det är väl inte skit då...det skriver jag bara för att jag inte vill att han ska bo där!! Fan, hela släkten bor snart där, ja och i Göteborg då! Göteborg är fasiken i mig värre...bara pga att det ligger typ bakom allt välgjort på denna glob!!!!! Tar 100 ÅR att åka dit + att det är billigare att åka utomlands! =( *BLÄÄÄÄÄ* Bajssyskon som måste flytta såååå långt bort! Jag SAKNAR er!!! KOM HEEEEM!!!!!

Nåväl, man får glädjas åt det lilla och vara glad när de kommer hem! Brollan är ialla fall mycket duktig på att komma hem ofta...kan det bero på att han är under 26 + är utan barn! Skulle tro det...för syrran är det billigare att åka till Canarieholmarna än att åka hem hit! Heeeelt SJUKT!!!
(Jag hoppas att ni förstår att jag bara skojar!!!)

Jag vet att Göteborg är en helig stad för alla Göteborgare, och jag skulle inte drömma att reta upp en Göteborgare!!! *skratt* Vet ju vilket humör min käre göteborske svåger har!! *ha ha ha* Så med glimten i ögat (som jag hoppas att ni alla förstår) lägger jag in detta youtube-klipp!!!

Pöss På Er, nu ska jag gå och umgås med min älskade kusin Frank, som precis steg innanför dörren!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-01-05 19:03:54

Haha ja, den där får duga tills någon vänlig själ vill göra en åt mig :)



Jaa, det lät ändå som en bra deal tycker jag :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela