Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Näää!

Publicerad 2009-01-31 15:59:16 i Allmänt

En jättesöt pojke, en månad gammal...och har redan sin dödsannons i tidningen! NÄÄÄÄ! Det är inte rättvist!
     En gammal klasskompis till mig (ja, vi umgicks väldigt mycket i högstadiet) fick den 28 november 2008 en jäääätte söt liten pojke. Frisk och kry...men ändå...så händer det som inte får hända. Morgonen den 29 december 2008 vaknade inte den söta, lilla pojken! =(
     Alla mina tankar går till min gamla vän & hans sambo, när de nu kommer att möta en säkerligen mörk framtid, men som jag hoppas kommer att ljusna så småningom!
Vila i frid lilla tjoppen!!!

Idag har det också varit en "easy day". Idag har vi inte mätt upp någon feber på vår älskade dotter...men, hon är fortfarande snorig, hes och hooostig! Usch, nu taggar vi för friskheten!!!

Nu ska jag sätta mig och surra med käre fader som sitter och roar lilla tjoppan.
Kram & Hej!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-01-31 16:20:25

Nämen, så hemskt!! Så oerhört tragiskt!!!

Men skönt för er att lillan är fri från febern...

Kramen, Maria

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-01-31 17:36:43

Så tråkigt att läsa, så hemskt, så tragiskt... Kram Anna

Postat av: Sara

Publicerad 2009-01-31 22:12:32

Usch vad hemskt.. :S

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-02-01 01:17:12

Huvva. Jag får rysningar... har varit jättenojig för PSD, men börjar lugna mig lite nu. Vilken mardröm för föräldrarna.

Skönt att lilltjejen mår bättre!

Kram!

Postat av: Mamma Melissa

Publicerad 2009-02-01 05:46:22

Usch... jag hoppas verkligen att de får den hjälp som de behöver. Tipsa dem annars om spädbarnsfonden!



Och påminn dem om att bevara så mycket som möjligt, det brukar hjälpa föräldrar... ja, om du har kontakt med dem än idag.



Känner verkligen med dem... nej, livet är inte rättvist... kan inte barnen bara få stanna hos oss, här, fysiskt?!



Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela