Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

JÄJÄ!

Publicerad 2009-01-13 21:37:31 i Allmänt

Idag har det varit skoj! Kan meddela att chokladbollar gjorda på florsocker smakar exakt likadant som chokladbollar gjorda på vanligt socker...så nu vet ni det, om ni någon gång skulle vara utan det! Det är en ingrediens man väääldigt sällan saknar! Jag saknade det idag bara för att jag använde det allra sista till rabarbersaften jag gjorde igår! MUMS säger jag bara om den!!!

Idag var vi ute och åkte pulka och gungade. Japp, vi slog på stort och ägnade oss åt lite sommaraktiviteter! Bruttan diggade det skarpt!!! =)


(Jaaa, man kan faktiskt gunga även på vintern, så det så!!!)

Fasiken vad jag suttit och läst bloggar länge nu! Herregud, jag har blivit vad jag fasat; "En bloggnörd"!!!! AAaaaahhhh!!! Jaja, sambon är på jobbet, bruttan ligger och sover...vad ska den armade mamman göra!?!? Hon har faktiskt redan sett klart sina revyer med "Hasse & Tage" som för övrigt är helt underbara!!!! Jag säger bara en sak: "Lindeman"!!! Klaaart...det behövs inte sägas nått mer!

Pöss & Go´natt!!!!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-01-13 22:01:04

Kan berätta att chokladbollar rullade i farinsocker är en variant det med... Barnen diggade det i alla fall! Kram Anna

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-01-13 22:44:44

Hi,hi, du som inte alls gillad bloggar för ett tag sen!!! Se, man ska aldrig säga aldrig... ;) Kramen

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela