Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"Challenge"

Publicerad 2009-01-28 20:25:21 i Allmänt

Jag blev utmanad av Sara!

* Lista tre saker med din kropp du är särskilt nöjd med.
* Länka den du fick utmaningen av.
* Och skicka vidare till tre personer du tycker borde vara extra nöjda med sig själva!

1. Ögonen: Trivs väldigt bra med mina gröööna ögon! 
2. Mina Händer: Min händer diggar jag, specillt fina blir de när jag lyckas låta bli att bita på naglarna!
3. Mina Ben: Har lagom smala, långa ben! 

Hmm...jag väljer att göra en "fuling" ;) De som känner sig manade att anta utmaningen får anta den, annars får man stå över, det är fritt val alltså! Vill inte pressa någon!

Kommentarer

Postat av: Mamma Melissa

Publicerad 2009-01-28 20:33:26

Det var en lite annorlunda utmaning -men himla kul!:.)



Får snart skaffa typ en utmaningsblogg... känner inte att detta ryms i den jag har;.)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela