Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Besök

Publicerad 2009-01-15 09:05:37 i Allmänt

Idag får vi allt besök av Troy, hans bröder och deras mamma. Det är Johannas bröllop jag har övat min sång inför! Alltid mysigt med bröllop. Besöket kommer och hälsar på för att jag vill "redovisa" min sång & spelning för dem. Jag vill nämligen sjunga & spela upp sångerna för henne de inte blir besvikna....vilket jag inte hoppas och tror att de kommer att bli.
     De sånger jag ska få äran att framföra är: "Genom Allt" samt "Bridge Over Trouble Water" eller "För Kärlekens Skull", Johanna får bestämma vilken av dem idag när hon kommer för att lyssna.

Passade på att köpa lite go´fika igår när vi var och handlade, så att det får lite att smaska på medans de lyssnar!
Annars är det "lugna bananer" idag. Vi satsar på morgondagen då kvällen är sambons sista jobbardag! Myyyys imorgon med andra ord.

Hoppas ni får en toppendag idag! Det ska jag ha i -15 grader & sol!
P&K
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-15 09:48:14

Nej, det är verkligen trist när det visar sig vara ens bästa vän som kommer och kommenterar anonymt och sen sitter med mig och diskuterar dessa anonyma kommentarer, det kallar jag att ljuga mig rakt upp i ansiktet.. fy fan.

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-01-15 20:33:38

Det låter jättespännande! Skönt att ha en repertoar att välja mellan...

Här har vi haft minus tjugo och det ska ner till minus trettio i natt.

HA det gott! kram anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela