Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Y.E.S

Publicerad 2009-02-05 12:55:23 i Allmänt

Det snöar & snöar & snöar...behöver jag skriva att jag är i PARADISET!!!!??? Helt underbart...mjuk, skön dalande snöööö!!! =) *trallallallla*
     Det ligger ungefär 2dm på backen och det dalar massvis med snö fortfarande! =) WooHoo är det enda jag kan skriva! Är sååå glad! =) Det är såhär en riktig vinter ska vara! MED snö!!!


(Underbara SNÖÖÖÖÖ!!!)

Idag for vi en sväng på morgonen till Edvin och hans mamma och fick fika. Sedan när det var dags för lunch för de små gick vi tillbaka hit och surrade vidare! =) Mycket trevligt. När de sedan begav sig hemåt, gick jag och sambosen ut för att skotta bort all snö från gården. Givetvis ganska onödigt med tanke på att det vräker ned fortfarande, men det blir ju inte mer ialla fall...

Nu sover tjoppan och sambosen ligger vid tv:n, ska "joina" honom nu och bara mysa innan han beger sig iväg för att jobba sin sista eftermiddagskväll för veckan.

Kramen!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-02-05 13:32:24

Ja, visst är det härligt med snö!!! Jag kom på att det var ju en perfekt dag att ligga inne å läsa osv. tills jag insåg att jag måste gå förbi apoteket för att hämta ut mer tradolan... Annars klarar jag ju inte av resten av dagen/kvällen...

Så ut i snön...

Kramen, Maria

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-02-05 15:44:31

Jag håller med dig- på vintern ska det vara MYCKET snö. Men någon måtta måste det väl finnas! Här ser vi knappt ut. & skotta är liksom ingen idé, då det driver igen på två minuter. Vi är insnöade, och då tapar ju snön liksom all sin charm :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela