Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

SNÖÖÖÖÖ & SOOOOL!!!!

Publicerad 2009-12-01 10:08:35 i Allmänt

Åh så underbart glad man kan bli av att det snöar & att solen tittar fram!!! HELT UNDERBART!!! Hemma (tre mil från mitt jobb) var det isigt och inte alls speciellt mycket snö...sedan "landar" man på sitt underbara jobb och vad väntar en här?! 1-2 dm snö & strålande sol!!! Kan det bli bättre?!? Kan man bli mer som ett barn än såhär?!? ;) ÅH SÅ FANTASTISKT UNDERBART!!!!! *ler med hela mitt ansikte*
Nu håller jag bara min tummar så att allt detta får ligga kvar & att solen kan orka hålla sig framme under dagarna också!!!!

Annars är det lugnt! Nu är det strax helg...ska lägga in en skön bild från i söndags när jag, min kära pappa och min ääääälskade dotter gick en lång promenad & högg en julgran! -2 & huuuur underbart som helst!

Ha en fortsatt trevlig dag! Det tänker jag ha, var så säker! =)
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Publicerad 2009-12-01 18:07:30

Åh vad häligt med snö! Vill också ha! :)

Jag har host host laddat hem. ;-)

Kram

Postat av: Katta

Publicerad 2009-12-02 17:49:48

Här hade vi ingen snö alls! bara lite frost, men kisade man lite kunde man lossas att det var snö... =) Skönt med minusgrader iaf!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela