Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Lucia...

Publicerad 2009-12-14 12:36:45 i Allmänt

Nu bär det iväg på lucia. Tjoppan ska vara tomte...världen sötaste; såklart! =)


(Världens Sötaste Tomtenissa!)

Annars är det ont i halsen som gäller. Kändes som att jag hade halsfluss när jag vaknade i lördags! =( BLÄ! Vill inte bli sjuk nu...nä, nu förtränger vi det och kör på som vanligt! =) Bara två skoldagar kvar för mig att jobba! WooHoo, sedan blir det ledigt för hela slanten!!!

Ha en bra dag alla!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna G

Publicerad 2009-12-14 22:15:28

Hoppas att veckan gått bra... För visst blev det helg för dig nu?

Önskar dig en toppen fortsättning på veckan i alla fall!

kram Anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela