Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

*HOST*

Publicerad 2009-12-27 20:44:02 i Allmänt

Vår lilla prinsessa hostar som en hel karl! Tycker så våldsamt synd om henne!!! Vill att hon ska få bli frisk nu...så vi kan gå ut i all den snö som har kommit idag. Vi har alltså varit inne sedan i fredags, behöver jag skriva att den här ute-mamman längtar ut!?!?! Men, vi tänker vänta ut den här febern & hostan! Bruttan måste vara feberfri minst en dag innan vi drar ut. Idag har faktiskt febern varit det minsta problemet, hon hade bara 37,8, vilket ialla fall är åt rätt håll. Men, den här hostan...

Nåja, idag har vi som sagt bara varit inne (idag igen!) Sambon jobbar "febrilt" med vår nya tv vi fick i julklapp samt att få igång surround systemet! Elektriker & ljudintresserad som han är blir det aldrig fel! 

Nä, det ska bli skönt när vårt vardagsrum är heeelt klart. NU är det faktiskt bara det där ljudet som fattas. När det är fixat har sambosen byggt igen en dörr i rummet, lagt gips på alla fyra väggar, väv, målat och slutligen en tjusig/cool fondvägg som bara skriker efter en platt-tv.
     Ska jag vara ärlig så är jag något emot denna tv på nedervåningen. Jag tycker det är sååå skönt med en tv-fri våning. En våning där vi bara spelar musik och umgås på! Det är annars så lätt att den där tv:n slås på och så sitter man där; "gloendes" på eländet. Jaja, jag vet; man behöver inte slå på den! =)

Nu måste jag ner och inspektera!
Kram på er!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela