Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Gick Bra

Publicerad 2009-12-23 20:57:12 i Allmänt

Jo, middagen gick galant...till och med cheesecaken gick hem, jag som aldrig (hör och häpna) bakat/lagat någon i hela mitt liv. Men, god blev den! =)

Nu är det alldeles strax sängen som väntar, är heeeelt slut!! Kanske för att älskade dotterna ville kliva upp redan kl 05.00 imorse?!??!
Vill bara lägga in världens härligaste julsång! =) Spelad av världens härligaste grupp!


(Lars Vegas Trio!!!)

Ha en skön natt tillsammans nu allihopa!!! Imorgon bär det av till svägerskan för att fira jul, det blir skoj!
Kram & åter igen; GOD JUL!!!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-12-24 13:40:40

God Jul till er alla från oss alla!! ;)

Kramen, M&M

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela