Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Vecka 2

Publicerad 2009-08-10 19:43:46 i Allmänt

Så gick första veckan efter semesterna, över till vecka två efter semestern. Det här går som "hejsan"! =) Fast den här eländiga hostan & tätheten i näsan är förstås kvar. Den verkar inte vilja ge med sig. Sambon verkar dock lite piggare, det är alltid en tröst. Vi får se om hans pigghet smittar av sig på mig. HOPPAS!!! Det är tungt att jobba när man är krasslig!

Kan passa på att göra lite reklam också när jag ändå är i farten. Fick idag namnlapparna jag beställt till tjoppans kläder m.m. Det känns behövligt nu när hon ska börja hos sin dagmamma. Vet själv, som lärare, vilket "schå" ( = jobb) det är när alla elevers kläder ligger i en enda stor hög och man ska försöka lista ut vems alltihopa tillhör; Inte skoj!
     Dessa namnlappar kan man ha både på skor, kläder, saker vilket är bra! Så ikväll har jag stått och strukit fast dem på allehanda kläder som tjoppan kommer använda hos dagmamman.

Hoppas ni har haft en mysig måndag!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Publicerad 2009-08-10 20:27:39

Hoppas det ger mig sig snart. :)

Smart att man kan ha namnlapparna på både skor, kläder och saker. lägger det på minnet Kram

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-08-11 10:44:42

Inte visste jag att du hade ett strykjärn

Postat av: Aerie

Publicerad 2009-08-12 08:45:28

Trist att ni fortfarande ska känna er så krassliga! Börjar känna mig lite hängig själv också den här veckan -- kanske är arbetsshockad?!=) Krya på er! KRAMIS

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela