Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Tredje Boken

Publicerad 2009-08-24 20:52:22 i Allmänt

Man blir verkligen besatt av "millenium-serien"...sätter nu ned näsan i den tredje och avslutande delen om Lisbeth Salander! Nu jäklar Lisbeth tar vi dom...*skratt* Nu får vi se hur det här slutar.

Måndag; snart helg! =)
     Idag har det varit så fantastiskt underbart väder. När jag tog min promenad, som jag tar varje dag efter lunchen, brände det på ryggen av solen = heeelt underbart!

Sen har mina vandrarkängor kommit också. Känns bra att ha något stabilt att gå i på hösten/vintern/våren!

Hoppas er dag också varit toppen! =)
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela