Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Tja...

Publicerad 2009-08-18 20:26:23 i Allmänt

Jo, visst går det hyfsat hos dagmamman. Men tjoppan tycker inte att vi ska lämna henne ensam med de andra barnen, hon tycker att vi ska sitta intill henne & vara med henne hela tiden (kan hennes mammighet/pappighet bero på lite snorighet?!?). Tur är att dagmamman är så mysig så hon traskar iväg lite grann med henne. Men med två veckors inskolning ska det väl gå bra?! Jag håller bägge tummarna och tror faktiskt det! =)

Trist är att jag har fått ont i halsen! Jag som trodde att all min influensa var på väg bort...min hosta har faktiskt lagt sig liiite grann efter TRE veckors kraxande! Men, nu verkar sjukdommen ha satt sig på halsen istället...blä! Får hoppas att det är något som går över snabbt & att ingen annan i min älskade familj får något!!!
     Kanske man borde "sprita" in hela sig med wiskey eller nått sådant för att få bort eländet!? *skratt*

Over And Out

Kommentarer

Postat av: Katta

Publicerad 2009-08-22 19:47:44

Oj, känns helt sjukt att hon är så gammal att det är dags att börja hos dagmamma! Hoppas det går bra nästa vecka!



Jag har varit lite internetborta ett tag så det är därför du blir kommentarbombad! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela