Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Solig Lördag

Publicerad 2009-08-08 12:22:35 i Allmänt

En underbar sol förgyller himlen och här är man; sjuk & hostig =( Trist att hela familjen ska drabbas av virus just som solen bestämt sig för att titta fram! Vi passade ändå på att vara en lång stund ute i morse, jag och tjoppan! Vi satt i sandlådan och hade det trevligt. Jag rensade ogräs & tjoppan lekte kokerska med sin servis.

Idag blir, med anledning av att vi inte är pigga, lugn & stillsam. Vi är nog bara ute på gården & pysslar...det funkar också. Så länge man får vara med sin älskade tjoppa så går allt! =)

Vi får hålla våra tummar för att sjukdomen bestämmer sig för att lämna vårt hus och bege sig till någon som behöver den bättre...
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela