Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"Prickig Korv"

Publicerad 2009-08-01 21:34:23 i Allmänt

Vår älskade prickiga korv! Oj så hon ser ut, prickar ÖVERALLT!! Man får trösta sig med att hon inte verkar lida av prickarna ialla fall, de kliar inte.
     Igår kväll & natten till idag hade hon sådan feber att hon var alldeles "sjö-blöt" av svett! Älskade, lilla vän!!! Nu hoppas vi bara att det går över. Lade in en bild nedan, fast det syns inte på långa vägar hur ofantligt mycket prickar det är...men, lite ser man.


(Vår älskade "pricki-korv-macka"!)

På bowlingen i eftermiddag var jag såååå dålig att jag skäms! Det har aldrig någonsin gått så ofantligt dåligt som det gjorde idag! Vi måste allt åka till bowlinghallen oftare för att träna upp mig! Efteråt gick vi på restaurangen bredvid och åt gott tillsammans. En trevlig eftermiddag med andra ord!

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-08-13 21:08:09

Ja, fast Jonahs prickar var borta när han vaknade nästa morgon.. Så det var nog inget, var väl bara.. prickar, hehe :)

Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Publicerad 2010-07-11 15:49:59

Åh sicken prickis! Jätteskönt att det inte kliar. Kram från oss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela