Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Näää Till Sjukdom!!!

Publicerad 2009-08-05 21:25:53 i Allmänt

Nej, nej, nej!!! Jag vill INTE bli sjuk. Tjoppan har som bekant varit sjuk nu pga av, vad vi trodde, var tredagarsfeber. Feber i ca tre dagar och sedan full med prickar, precis så hade hon. Detta drabbar barn 6 månader upp till tre år. Nu har vi fått tänka om...kära sambon verkar väldigt lik i sin sjukdom som tjoppan varit. Haft feber/har feber, ont i lederna & SUPERONT i sitt huvud och nu har även han drabbas av prickar! Är det någon i detta avlånga land som kan berätta vad detta är!
     Det jobbiga är att jag inte har fått något än, vilket jag VET att jag kommer att få. Är min sambo sjuk blir jag ALLTID smittad. Det mystiskt är att när jag är sjuk, blir han aldrig smittad...väldigt underligt! Jag måste ha världens sämsta immunförsvar! =(

Nu är det bara att tvätta sig i sprit för att undkomma smittan!!! Det trista är att jag redan nu har ont i halsen...BLÄ!!! Första veckan på jobbet och nu känner man sig redan sjuk, vad är detta?!?!

Nu taggar vi för att alla i familjen blir friska & slipper vara sjuk på 100 år!!! =)
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2009-08-07 14:08:32

Nämen söta elände... krya nu på er i stugan. Å gå till läkaren genast så du får svar på dina frågor!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela