Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Mm, Det Gick!

Publicerad 2009-08-04 20:33:38 i Allmänt

Visst visste jag att det skulle gå...det går alltid...första dagen på jobbet alltså. När man jobbat några timmar är man tillbaka där man lämnade stället, precis som vanligt känns det och vilken tur det är! Vad jobbigt det hade varit om det tog flera herrans veckor för en att återgå till sitt jobb...nä, då hade man nog inte velat vara ledig överhuvudtaget?!? Eller?!?


(Det gick! Lika bra som när tjoppan klär sig själv i stövlar & mössa!)

Idag möttes jag av en storgråtandes dotter när jag kom hem! Det var inte alls skoj! Ingen aning om vad det var...men, efter ett tag hade middagen dukats fram & vår glada tjoppa var som vanligt igen. Kanske är det så att hon har drabbats av sin pappas influensa...för han har då tappat sin. Det är svårt att avgöra om hon har ont när hon inte själv kan säga det...lill-tjoppan!!!
     Nåja, vi hoppas att hon är piggare imorgon, prickarna är då nästan borta nu, vilket känns skönt!

Snart är det helg också gott folk! =) Mina arbetskamrater tycker att det är så uppfriskande med mina:
"- Nu är det snart helg!" på måndagsmornarna! ;) Men, på nått konstigt vis är det som om veckan går fortare om jag säger det på måndagmorgon! =)
     I helgen har vi inget inplanerat, det känns bra. Man behöver en lugn start första arbetsveckan!

Kram på er!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-08-04 21:20:06

Till helgen har vi nåt STORT planerat!! ;) Gissa om vi längtar!!! Fast det värsta är ju att efter helgen är semestern slut. :(

Kramen, M&M

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-08-06 10:58:21

Det var bland det sötaste jag har sett!! :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela