Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Ensam...

Publicerad 2009-08-31 21:10:21 i Allmänt

Åh så trist...nu är verkligen vardagen här! Sambon har börjat jobba igen...här sitter jag; ensam! Tjoppan ligger & sover. Sambon jobbar eftermiddag, vilket jag tycker är trist. Men, man vänjer sig vid det mesta.
     Som tur är har jag ändå Lisbeth *skratt* Vi sitter här & pillrar på vid datorn...hon får hänga med under den här veckan, då slipper jag vara helt ensam. Sedan är nog, tyvärr, boken slut! Vad ska jag läsa då då?!? Det återstår att se.


(Nu är det bara jag & Lisbeth)

Nä, nu ska jag återgå till fröken Salander! =)
Hoppas ni har det bra!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-09-01 00:24:06

Jamen, det är ju inte dumt sällskap!! Det är ju nästan så man saknar dom där böckerna!??

StorKramen, Maria

Postat av: Marie

Publicerad 2009-09-01 19:26:33

Jag rekommenderar alla böcker med Mari Ljungstedt om du inte läst dem... hon är sååå bra!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela