Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

SOOOOOL!

Publicerad 2009-04-13 14:02:40 i Allmänt

Det underbara vädret är tillbaka, inte en dag för tidigt tycker jag! Det har varit dimmigt & lite grått under några dagar nu. De dagarna diggar vi icket! Nä, strålande sol & härlig värme, det är grejer det!!!

I brollans stuga var det mycket mysigt...synd bara att de inte hade värmt upp stugan ett eller två dygn tidigare, det var ganska fuktigt och rått. Men, det var trevligt ändå! =) Något bastande blev det inte heller. Men bastun står kvar, så nästa gång vi hälsar på hoppas jag att det blir av!

IDAG har vi äntligen fått "snusa" på Arvid! Min älskade väns bäbis...åh, så underbart mysig dom är dom små liven!!! Medans tjoppan & Leoni röjde runt järnet (läs; mest tjoppan!) så låg den lille knatten bara och sov...tänk när tjoppan bara gjorde det!!! Oj, oj, oj vad man måste ha hunnit med mer då?!? Tiden går verkligen fort när man har roligt! =)
     Vi hoppas på mer "Arvid-snusning" senare...


(Endast två veckor gammal, lika gammal som Arvid!)

Idag är det annars bara en slöardag. Sambon dolar på för att tjoppans rum ska bli klart, tjoppan sover och jag har precis dammsugit nedervådningen & tömt Livias kattlåda...skitkatten som inte vill gå ut!!! Helt obegripligt att katt-eländet inte vill gå ut när det är helt underbart ute!!! Nåväl, vi tränar henne för full, så minst en timme per dag får hon allt stå ut med att vara ute!

Nu ska jag återgå till att titta till min sambo som är så duktig! =)
Kraaaaaaaaaaam
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela