Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

SENIL...

Publicerad 2009-04-21 10:30:35 i Allmänt

Jag har tidigare berättat om min senil demens! Den ökar mer och mer för varje dag verkar det som...

     Igår gick jag omkring här hos min syster och sökte min kamera i vild förtvivlan! Jag vet när jag använde den sist, men inte var jag la den sedan! Till sist var alla i min systers familj delaktig i sökandet efter kameran. Sedan blev vi less och slutade leta och satt oss i tv:soffan istället.

     I morse innan frukost tog vi upp sökandet igen...men, icket...kameran fanns inte. När vi slutligen satt oss till bords för att äta frukost tittar min syster lite klurigt på mig och säger:

" -Du! Jag ser din kamera härifrån!"

Tittar bakom mig och där, på en hylla, ligger den!!! Jag hade lagt den där för att det var ett "smart ställe", ett ställa jag skulle komma ihåg...hmm...det är ILLA med den senila mamman!!! Jaja, den återfanns ju, så jag ska icket klaga!

 

Idag vet jag inte vad som händer, bruttan sitter i mitt knä och sover, storasyster ligger och slumrar på soffan...det som händer återstår att se helt enkelt...jag återkommer.

Hoppas ni får en toppendag!

 

Over And Out

Kommentarer

Postat av: madde

Publicerad 2009-04-21 16:35:36

mm det där lider vi nog alla av mer eller mindre*

Postat av: Aerie (figure it out!)

Publicerad 2009-04-21 18:54:15

Det där är ju en klassiker - när man till sist slutat leta, tja då dyker grejen upp. Jag misstänker att det finns småtomtar som njuter av att gömma våra saker men tappar intresset för leken när vi ger upp! =)



Nu har jag föresten en ny blogg som är lite mer aktiv en den gamla. Dock fortfarande under konstruktion...=)

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-04-21 21:25:24

Det är vid sådana tillfällen som det är "bra" att ha en kronisk diagnos att skylla på!

Ha det gott! kram anna

Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Publicerad 2009-04-23 15:55:23

Hehehe känner igen det där. :P

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela