Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

MYYYYS!!!

Publicerad 2009-04-24 19:55:01 i Allmänt

Äntligen är heeela vår lilla familj samlad! Ikväll, efter att tjoppan lagt sig blir det myspys med sambon! =) Åh, så jag har längtat!

Idag har vi slappat & handlat...allt gick mycket bra! Gjorde en underbart god entrécot i gryta med ungsbakade potatis & morötter; MUMS!!! Det blir det till att göra fler gånger. Vi har tidigare inte ägt en "ungsgryta", men idag fick vi en av min älskade pappa! =) Tack, tack säger vi till det.

Vi har även längtat efter "Ludde" & hans familj idag, men det rådde vi liiiite bot på när vi kikade in alla korten från Göteborg! Som sagt; underbart att få rå om syster & bror, men underbart att komma hem till sitt eget!


(Två UNDERBARA kusiner, som verkligen "diggade" varandra!)

Nä, nu ska jag ta och mysa med min älskade sambo!!
Hoppas ni får en häääärlig fredagkväll! =)

Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-04-24 21:31:23

Vilken härlig bild!

Ha en härlig fredagkväll nu! Kram anna

Postat av: Mamma Melissa

Publicerad 2009-04-26 15:56:48

Vilken fin bild på dem!:.)) Och vilkenbra present! En ugnsgryta... det måste i skaffa här hemma!:.))

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela