Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

En Arvid!

Publicerad 2009-04-07 20:35:42 i Allmänt

Fick igår veta att den lille killen som min älskade vän fick skulle heta Arvid...fint namn på en fin pojke! =) Han är tydligen en cooling, precis som sin mor! =) Grattis än en gång skriver jag!!!

Idag har vi bara varit hemma, förutom en sväng till tandhygenisten för att kolla till mina tänder...gick bara bra. Oj, oj, oj vilket underbart väder vi har haft idag. Jag hade bestämt att tjoppan & jag skulle vara inne heeela denna veckan, men när jag tittade ut så ändrade jag mig. Liiiiite friskluft behöver hon allt, då hon, enligt doktorn ska sova inne några dagar. Så vi gick faktiskt ut ca 40 minuter och tog det bara lugnt. Bruttan var ÖVERLYCKLIG, och förstod inte alls varför vi skulle gå in när jag öppnade dörren för att gå in....Älskade unge!!! =)


Såg även ikväll att det inte är något Desperate Housewives!!! =( Det är något så konstigt som hockey på tv:n....är det verkligen NÅGON som tittar på det?!? Jag menar; MoDo spelar inte!!! *skratt*

     Känner på mig att den raden kommer att ge några aggresiva kommentarer, så ok då, de sög faktiskt i år...men kom ihåg! För bara två år sedan var de faktiskt SVENSKA MÄSTARE!!! Vad hände?!? Det frågar man sig ängsligt!!! Nåväl, så innsatt i sporten är jag inte så att jag känner mig manad att fortsätta skriva om den..."-Jag är inte bitter" ;)

Idag har denna senil dementa tjej sökt sin plånbok i vild förtvivlan under heeela långa förmiddagen, för att sedan inse att hon glömt väska med dess innehåll på sin arbetsplats. Den ficks tillbaka då min älskade arbetskollega tog med sig den!!!
     Det är helt vansinnigt att man vid 28 (snart 29) års ålder ska vara heeeelt borta i huvudet...jag är verkligen senil dement!!! Kan tillägga att jag aldrig fick tanken att spärra av mina kort, då jag vet hur ofantligt glömsk jag är och visste till nästan 100% att allt skulle återfinnas!

Detta var min dag, imorgon blir det lugnare...idag har jag ju inte varit någonstans och förlagt saker! *skratt*
Kram på er!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-04-07 21:21:21

Mmmm känner igen mig. Lämnade tydligen kvar alla nationella proven som jag skulle rätta ikväll...kvar på mitt arbetsrum... Men sitter här med facit´... Ja vad ska man göra mitt i all stress?

Ha det gott! Kram anna

Postat av: Mamma Melissa

Publicerad 2009-04-07 22:41:56

Äsch, jag är 25 och glömde mina solglasögon på barnmorskestället (där psykologen är också)... ibland är det bara så:.))



Hoppas lilltjoppan mår bättre snart och gratulera till lille Arvid!:.))

Postat av: Elvira & Albin

Publicerad 2009-04-08 08:57:58

Vi har åx en inne vecka, Albin har troligtvis dragit på sig RS virus, har jättetungt att andas. Så här blir de en lugn påsk och inga besök av barn...

Hoppas att ni får de trevligt i helgen.



Kram Elvira

Postat av: miahmariah

Publicerad 2009-04-08 18:05:32

Ja visst var det underbart väder igår. På tal om underbar så har du en fantastisk söt flicka på bilden.



Nej denna hockey förstörde våra planer för igår. Men vi såg på film istället så vi var nöjda ändå. Men min far var glad. Visserligen hejar han på LHC men nu när de är utslagna så är det HV71 som han hejar på av de 2 lag som är kvar.



Hoppas att dagen har varit bra. Här har vi haft mängder med regn. Vädret slår verkligen om just nu. Men det är väl det som kallas för vår.



Sköt om dig.

kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela