Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Dagen...

Publicerad 2009-04-27 20:30:29 i Allmänt

Ja visst, visst gick det att vara utan min älskade tjoppa! Men ÅH så jag längtade efter henne!!!! Kramade om henne huuuur länge som helst när jag kom hem. Fick dessutom massa pussar, det är inte fy skam! =)

Jobb idag, jobb imorgon...o.s.v tills fredag...då är man ledig. Vad händer för er på valborg?!? I detta hem är det väldigt lungt! Vi vet faktiskt inte vad vi ska hitta på, men det känns inte som någon panik heller. Jag skulle helt enkelt bara kunna vara hemma med min lilla älskade familj och bara mysa också! Just nu, när man precis börjat jobba känns det som att man behöver det där lugnet, bara umgås med familjen; MYYYSA! =)

Hoppas ni haft en bra dag.
Kraaaamar
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-04-27 20:33:45

Här ska jag bjuda in en granne på middag eftersom jag är ensam med barnen hela helgen. = lugnt!

Hoppas att du får en skön kväll nu! Kram anna

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-04-27 22:38:57

Skönt att det gick bra idag!!

Kramen

Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Publicerad 2009-04-28 10:44:42

Här blir det också lugnt. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på än. Ha en härlig dag idag! Stor kram

Postat av: Mamma Melissa

Publicerad 2009-04-28 11:24:15

Hm, just valborg är lugn men den första maj kommer flickornas bästa tant hit!:.)) Längtat efter henne som bara den!

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-04-28 12:19:55

Hej älskade vän! Ja du seperationsångest kommer du få ha fler gånger... tro mig. Håller på skola in Kim och det går hur bra som hels enl fröknarna, men mamma däremot tycker att det är jätte jobbigt att behöva lämna sitt barn i andras händer. Det gick bra att lämna till pappa, men till nästan helt främmande ( iallfall för Kim) människor det är jobbigt. Tro mig. Så jag förstår dig fullt ut att det är jobbigt att åka i väg på jobbet.



Valborg ja vad blir det då, här blir det nog oxå lugnt... få se om man hinner se någon majbrasa i år... ifjol hann vi bara med släckningsarbetet, Men brandkåren var duktig och gjorde sitt jobb!!!



Vi måste träffas. Miss You!! //kramar i massor.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela