Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Dagarna Går!

Publicerad 2009-04-28 20:42:41 i Allmänt

Nu är det tisdagkväll & halva veckans jobb är avslutat...känns fantastiskt skönt! =) Tycker dock fortfarande att det är jättetråkigt att åka hemifrån & spendera hela min dag utan min älskade tjoppa!!! Åh så jag älskar detta barn...


(Det är såhär bruttan & hennes pappa spenderar dagarna *skratt*
Såhär kan man också använda underbyxor! GULLUNGE!)

Idag har det regnat & regnat...tråkigt med andra ord.
På eftermiddagen har denna "fack-pamp" minsann varit på sitt andra styrelsemöte. Precis som förra gången ställde jag maaaassvis med "tok-frågor"! Men, ingen fråga är för dum för att ställas anser jag. Jag lär mig bara mer. =)

Valborg är vi fortfarande inte kloka på, igår fick vi ett till erbjudande om middag! Vilket känns jätteskoj!!! Vi får se vad som händer helt enkelt, för än har vi inte bestämt oss...

Hoppas ni haft en bra tisdag & får en underbart fin onsdag!
Kram på er!

Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-04-28 22:02:19

Här pågår utvecklingssamtal och sen promenader och vila på kvällarna... Fullt upp alltså!

förstår att du är nöjd över hur underbyxorna används... hihi

Kram Anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela