Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Besök!

Publicerad 2009-04-08 21:43:37 i Allmänt

Idag fick vi först besök av Edvin & hans mamma, vilket var trevligt. Sedan kom min älskade vän från Stockholm hit och hälsade på!!! Skitskoj att få rå om henne lite! Fick även träffa hennes brors lilla bäbis...oj, så söt hon var! =)

Mamma kom sedan på middag & vi tillbringade kvällen med att titta på film från min älskade brors bröllop! Ååååh så fantastiskt rolig fest vi var på då...kan nog säga att det var ett av de bästa, roligaste, trevligaste bröllop jag någonsin varit på! Strålande sol, "loooove in the air" och öl också...vad kan någonsin gå fel! *skratt*
     Skoj att kika tillbaka i tiden och inse att det faktiskt gått hela sex år sedan de gifte sig, oj så tiden går fort! Då fanns inte vår lilla tjoppa och mina syskons äldsta barn var 2½ & 4½ år gamla och redan då heeelt bedårande!!! =)

Nu väntar sängen...imorgon bär det av till kära mamma på påskmiddag tillsammans med bror & hans familj, vi sover troligtvis över också...mysigt!

Kram & Trevlig Påsk!!!!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Mamma Melissa

Publicerad 2009-04-09 02:17:46

Men vilken söt kyckling!:.))



ja, tiden går verkligen fort... sex år säger svich... och det har tiden fram tills nu också gjort.. helt knäppt:.))

Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Publicerad 2009-04-10 08:53:08

Ja, tiden går alldeles för fort. Hjälp!



Trevligt och mumsigt med påskmiddag! :)

Ha en jättehärlig helg!

Kramelikram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela