Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Vintertid

Publicerad 2008-10-27 19:17:15 i Allmänt

Yesbox, nu är det vintertid & klockan är ställd 1 timme tillbaka. Det verkade inte vår lilla dotter bry sig om imorse! Hon vaknade som en näktergal kl 04.10! Jag & käre sambon låg tills kl var 05.00 då vi gick upp. Jag måste erkänna att dagen har gått otroligt bra, inte så många gäspningar eller vrångt humör! Bruttan har även hon varit som en liten solstråle, fantastiskt nog med tanke på att hon var vaken mellan 04.10-09.00!!!

Kära vännen Johanna & hennes lill-kille kom förbi vid 08.00 och stannade tills kl 15.45! En riktig heldag, sånt är alltid mysigt. Dessutom får man surra av sig också, det behövs sannerligen! =)

Dagen har varit mycket lugn! Vi har gått prommis & käkat lunch tillsammans. Nått mer har faktiskt inte hänt! Mycket bra väder var det idag också...häääärligt!!! Soligt & kyrligt, det är mysigt!

Inget mer att rapportera idag! Hoppas ni haft en lika mysig dag som jag har haft!
P&K

Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2008-10-27 20:05:25

Hi,hi, vad var det jag sa!!!??? Att hon skulle vakna vid 4!! Se till att gå å lägg er i tid så att ni får sova lite fler timmar. Kramen

Postat av: Jim

Publicerad 2008-10-29 21:38:51

Hej, leker livet?



mvh. http://pinkpoo.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela