Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Vacker!

Publicerad 2008-10-29 14:08:53 i Allmänt

Jupp, det är härligt väder idag igen!!! Det är så underbart när det är soligt & kyligt...det känns liksom friskt! Har idag varit och hälsat på Johanna & lill-tjoppen. Alltid lika trevligt! Fick både frukost, promenad och lunch; TACK! Vi befann oss där från morgonen tills kl var 12.30.

Efter att vi varit ute hos dem kikade vi in en snabbis hos storebror. Min kära svägerska och mina två syskonbarn har novemberlov i veckan, så det är lediga. Så imorgon ska vi fem åka till deras stuga och grilla, plocka svamp och bara mysa i allmänhet! Alltid lika trevligt att träffas! =) Synd bara att det inte bli lika ofta som förr....men, men man får vara glad åt det lilla! Jag slår ialla fall vad om att morgondagen kommer att bli kanontrevlig!

Annars är det som igår...mys & en underbar dotter...som sagt; Vad mer kan man begära!?!

Kort inlägg detta...men det har inte hänt något utöver det vanliga idag.

Kraaaamen!

Over And Out

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2008-10-29 14:41:34

Tusen tack :)

Postat av: Sara

Publicerad 2008-10-29 14:42:52

Jag har inte glass hemma och vill inte dra ut han för att gå på affären heller.. Men jag har barnyoughurt hemma som han har fått och det klagade han då inte på ;)

Postat av: Sara

Publicerad 2008-10-29 14:43:54

Förresten, läste du att du är utmanad i min blogg? ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela