Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Doobidodo...

Publicerad 2008-10-28 13:44:48 i Allmänt

Aaaah vad härligt det var i morse; 5 minugrader och strålande sol! Drog med mig en av föräldragruppens mammor på Kyrkans Barntimmar (för små). Men då visar det sig att det inte är någon "kyrkis" i veckan, detta pga att det är novemberlov. Så vi knallade hem till henne och hennes lill-kille istället. Fick fika, aldrig fel! 
     Jag är, och har aldrig varit speciellt kyrklig/religös av mig. Men jag är väldigt intresserad av religion i alla dess former.

Ialla fall tänkte jag för några veckor sedan att; jag far på detta ialla fall, brullan får träffa barn ialla fall...religösa eller icke religösa, det spelar ingen roll! Det visade sig dock att det inte alls är någon kyrklig seans vid dessa möten *skratt* Vi träffas helt enkelt i en av kyrkans lokaler, vilken är såååå mysig!!! Pratar, fikar och låter våra barn träffas och "leka".
     Jag känner själv att det är viktigt att tjoppan får träffa andra barn och lär sig samspela med dom, tillexempel om leksaker. När hon senare börjar hos dagmamma/dagis är det bra om hon är bekant med andra barn, så hon inte blir helt förskräckt! Vilket jag starkt tvivlar att hon någonsin kommer vara, hon älskar att spendera tid med andra barn!

Dagen har hittills alltså varit till full belåtenhet! Vacker väder, världens sötaste dotter vad mer kan man önska sig egentligen?!? Ja, nån miljon skulle faktiskt inte sitta heeelt fel, men...jag nöjer mig såhär! ;)


(Världens finaste lilla prinsessa!!!)

Happ, nu ringde min kära farmor och bjussa på middag ikväll! Toppen, då slipper jag göra mat ikväll....jag är nog världens sämsta människa att komma på vad man ska äta! Sambosen är sååååååååååååå mycket bättre!!! Där sitter det inte fast inte. Sen är han faktiskt väldigt duktigt på att laga mat också, och tycker att det är ganska roligt...det gör inte jag! Men, men nu är det jag som är hemma...lite service tycker jag att jag kan bjuda på...i både det ena och det andra *asgarv* Dagen parantes hann vi med idag också!!! Kalas!!!

Nä, nu är det det strax det här nedrans "desperate housewives" som härjar på tv, måste väl gå och glo på det....så att jag har bakgrunden till det "färska" avsnittet som är ikväll!

PÖSS
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela