Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Pratkvarnar!

Publicerad 2008-10-23 12:19:33 i Allmänt

Morgonens inlägg försvann idag, pga av att vi begav oss till min kära vän Johanna! Oj, oj, oj säger jag bara...gud vad vi kan surra! Det är alltid lika trevligt att ses och prata av sig =) Så, tack för frukost, fika & surr! Min käre sambo fick, gi och med att jag och lilltjoppan drog iväg, sova ostört...det är han väl värd!

Fick oss även en mysig promenad ute hos Johanna. Det var kallt ute, men väldigt friskt! Härligt med andra ord.
     Hennes son och min dotter är, trots att han är 3 månader äldre, OFANTLIGT lika varandra...och de har sååå roligt tillsammans! Dessutom tror vi att de har samma inställning på sina mat &-sov klockor...för de sover, vaknar, äter & bajsar samtidigt! Ja, kanske inte alltid....men, många gånger är det så.

Nä, nu ska vi umgås lite med karln i huset, innan han drar iväg till jobbet för att arbeta sin sista dag för veckan!

Vi hörs!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2008-10-23 12:41:24

Ja, vi har oxå varit ute å gått idag, fast på stan... Snart ska vi oxå jobba sista kvällen för veckan, känns skönt vill jag lova. Fick göra några inköp idag! Gissa vad!??? Kramen

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela