Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Lite kvickt...

Publicerad 2008-10-22 11:29:05 i Allmänt

...måste bara lägga in ett litet snabbt inlägg om de här fåglarna som äter sig fulla på våra rönnbär.

Tidigare idag stod jag och tjoppan och kollade in alla fåglarna i rönnen, och plötsligt;
PANG!!! En av fåglarna har ätit sig så onykter att han drämmer sitt huvud rätt in i rutan, vid vilken vi står och kikar ut genom!!! Blev lite chockad...så vi blev tvugna att gå ut och kika om den låg under fönstret. Det gjorde den inte...den klarade sig tack och lov! Hoppas den inte är allt för bakis nu bara ;)

(Liten kort parantes från mig bara!)

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2008-10-22 12:22:09

HAHAHAHA, nu dog jag lite :P

Postat av: Elvira & Albin

Publicerad 2008-10-22 20:56:31

Visst läser vi din blogg, vi får ju le ibland iallafall :)

Har "addat" dej på msn??

Ha de, kramen

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela