Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Utmanad!

Publicerad 2008-10-29 14:59:02 i Allmänt

Blev precis utmanad av Sara.
Har lite dålig fantasi...men, tillslut hittade jag på 7 saker om mig!

Reglerna är följande:
- Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
- Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Är lika tokig nykter som onykter! ;) Surrar dock något mer i onyktert tillstånd (undrar om någon som känner mig tror att detta är möjligt!!!) 

2.
Min dotter & min sambo är det bästa jag vet!!! 

3.
Har i skrivande stund inget jag kan klaga över! (skulle behöva nån "mille", men jag nöjer mig såhär *skratt*)

4. Skulle vilja ha en mops! Tyvärr är karln i huset en kattmänniska, därav har vi 2 tokfransar till katter istället 

5.
Skulle vilja gifta mig...vilket jag aldrig har velat göra förr. Har ingen aning om varför jag ändrat mig.

6. Skulle vilja ha ett Nintendo Wii...skitskoj att få bowla, gå på lina och träna samtidigt som man spelar tv-spel! 

7
. Har världens hemskaste humör, kan bli HUUUUR arg som helst...det svartnar för mina ögon! Har dock "mognat" lite  så jag kan tygla det ganska bra. Men när det visar sig så är det tur att jag har världens finaste familj som står ut!!! Tycker själv att det är suuuperjobbigt att ha sådan här humör!!!

Jag utmanar:
1) Maria (är den enda som har en blogg vilken jag känner!)
2) Angelika.
3) Jenny.
4) Johanna.
5) Ingela.
6) Anna-Klara.
7) Frank.

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2008-10-29 19:40:11

Jag tvekade ett tag, men har hakat på utmaningen. Kram å hälsa familjen!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela