Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Ghost Whisperer!

Publicerad 2008-10-23 21:51:09 i Allmänt

Japp, då sitter "spökfantasten" framför tv:n igen....som vanligt på torsdagkvällarna! Det är då det händer; Ghost Whisperer går för fullan muggar. Jag är helt såld på spök-/vampyr filmer. Så Ghost Whisperer passar mig som handen i handsken! 

Min kära pappa var här och gav mig två par tjocksockar; Me like!!! Långkalsonger & tjocksockar är det bästa klädesplaggen! Bjöd honom på middag ikväll igen, det är lite av vår tradition när sambon jobbar eftermiddagsvecka. "Hellre äta gröt tillsammans än fläskfilée ensam" som de sa i Tillsammans!

Lugn dag idag. Under eftermiddagen städade jag A6:an invändigt + tvättade & rengjorde den hyrda bilbarnstolen som vi måste lämna igen under nästa månad. Ska sätta in den nästan nya som vi fick av min syster istället....det blir bra!

Nä, nu är det verkligen sängen som väntar, måste orka gå upp när skruttan vaknar imorgon!

Go´natt & ha en skön natt tillsammans!!!

Over And Out
    

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2008-10-24 07:56:00

Haha jaa:P

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela