Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Brollans Stuga

Publicerad 2008-10-30 08:57:34 i Allmänt

Då vankas en ny gryning...eller ialla fall en ny dag. Härlig även denna! Sol & kyligt...termometern visar -4, tycker att det är alldeles lagom kallt. Mellan 5 & 10 minus tycker jag att det kan vara så att snön får vara kvar på backen...
     Nu har vi ingen snö för tillfället, men jag tror inte att den är långt borta. Hemma hos mamma; 2,5 mil in i landet har det minsann snöat lite. Fast, tyvärr låg det inte kvar. Den första snön har en tendens att bara stanna en liten stund sedan försvinner den!

Tänk om vi hade ett hus som låg där ingen såg!!! Åh, så härligt! Nu trivs jag VÄLDIGT bra i vårt hus. Jag har bott här i 22 år. Vi köpte mitt barndomshem nämligen...tyvärr så tycker jag att det ligger något för nära stora vägen, vilken det bara är 50 gräns på. Men tror ni att NÅN kör det?!? Dagens IQ-fråga. Nope, alla bränner på i 70!!! Jaja, det är sådan man får leva med, det visste vi när vi inhandlade detta 200kvm stora hus =)
     Jo ialla fall, även fast jag trivs, så har jag en väldig längtan till att få bo, tja, ca 500m rätt upp i skogen med egen väg, där man kan strosa omkring naken ute på gården utan att någon behöver lida över det! Jo, visst kan jag gå och hämta posten naken här också...fast jag tror nog att mina kära grannar skulle dö i hjärtinfarkt då! *skratt*
     NÄ, jag är ingen nudist, jag är ingen som vill visa mig naken för andra, jag tycker bara att det är skönt att själv få gå naken, i min ensamhet! Japp, här kom den idag igen; Dagens parantes, vilken tur att den inte glömdes bort!

Nu när bruttan har sovit klart så ska hon raskt få i sig sin lunch, och sedan bär det av till min kära bror! Vi ska ju hänga med min kära svägerska och deras 2 döttrar till deras stuga. Den ligger supermysigt till, vid en sjö. Hela omgivningen där är så underbar!!! Den ligger 7km rätt upp i skogen, inte en människa! Den ser ut som en stuga, till vilken man kommer för att sova i till när man är ute för att jaga björn. Mysig är det hur som helst! 


(Ett lugn infinner sig varje gång man besöker brollans stuga!!! = Härligt!)

Hoppas att ni också har en myspys dag som väntar er!!!
PÖSS

Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela