Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Test:

Publicerad 2008-11-07 20:02:05 i Allmänt

Spanade in Saras blogg, och såg att hon gjort lite tester, jag härmade henne såklart ;) och gjorde dem också på: http://testportalen.se/ 


Test Resultat:


Du är 0% emo!
Du älskar mjuka fluffiga saker och ditt liv är fantastiskt och rosenskimmrande. Vad är emo? !



Superhjältetest Resultat:


Du är Robin

Robin
58%
Fantomen
53%
Kattkvinnan
42%
Stålmannen
40%
Hulken
36%
Spindelmannen
36%
Wolverine
33%
Batman
24%
Hellboy
23%
Du är ung och akrobatisk
och tycker om att stå i rampljuset
men kan även ge ära åt andra.



Test Resultat:


Du är 14% ond!
Du är en aningen ond, fast i smyg!


Skojiga, harmlösa test...vilken tur att man bara har 14% ondska i sig! ;) *skratt* Men en sak är säkert; jag älskar faktiskt att stå i rampljuset, kanske inte hela tiden! Men, det är ju inte för inte man gick teater under gymnasiet!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela